Monday 12 July 2010

Musim Soifi yang panas!

Apa benda la letak tajuk camni.. 'Soifi' tu dlm b.arab, dalam bahasa malaya maksudnya musim panas, memang jadi hukum alam la kan kalau cuaca PANAS pun!! Eh?! suka hati la nak letak tajuk ape pun..bukan blog korang kan? Hehe..Dah nak dekat sebulan aku study semester ni.. Pejam celik2, Pastu celik2 pejam..Tup-tup 1st test dah start. Mmg masa cepat betul berlalu. Lagipun, mmg dah akhir zaman kan..camtu la. Yang penting, kita hargai setiap detik dan waktu yang tuhan bagi pd kita dengan perkara2 berfaedah..

Short sem ni aku ambik 3 subjek je. Mula-mula pikir macam nak ambik 4 subjek. Tapi, pikir2 balik..nanti susah lak nak fokus. (Bajet macam selama ni fokus..lol?) Aku ambik subjek Fiqh Muamalat 2, Sports in our life dan The culture of Beauty?! alamak..aku nak sebut ambik subjek ni pun dah naik bulu roma aku. Apa ke her nye aku ambik subjek cam pompuan ni.. Relax2..aku cuma ikut saranan senior2 (seronok eh korang dah dapat balik Malaysia! Jealous giler!!) Dorang cakap leh skor A. Aku ikut je la kan..hehe

Kelas aku start kul 8pg sampaila balik kul 11.30pg. Teringat mcam kat tadika dulu,.,sekejap je..lalala..Tp,time soifi ni. Mmg student pikir nak balik awal je. Makin lambat balik, makin panas la cuaca kat luar tu,. Walaupun panasnye xdela beria sangat. Tapi, jenis PUTERA LILIN cam aku ni mmg sangat menjaga kulit (Tak sedar diri weh!!)kuang2x.. Breakfast aku besenyer lepas kelas sports, alang2 ada ruang waktu 30 minit sebelum masuk kelas seterusnya. Baik aku isi perut kan?? Cukup la makan Falafil dan jus satu..boleh tahan sampai petang,,

Aku sebnarnya nak post gak pengalaman aku buat umrah time cuti tempoh hari..pertama kali dalam hidup beb! sape x teruja kan?? Tapi..aku sibuk sikit la sekarang ni (kononyer)..lagi2 Pilihanraya PERMAI dah dekat..aku pun pening pikir nak pangkah sape..semua ada advantage..hehe.. Asalkan aku x buat UNDI ROSAK sudah la kan?? hehe.. Ok la..sekian dulu,,salam..

No comments:

Post a Comment